1 Ocak 2013 Salı

2013 GÜZEL BAŞLASIN



Dünkü postumda kızımın hediye verme çabasını sizlerle paylaşmıştım. Akşam kapı çalınınca salondan çıkmamam için kapıyı kapattı babasına kapıyı açıp çiçeği aldı. O kadar mutluydu ki bana sürpriz yapmış olmaktan. Çiçek almayı sevmeyen babasına çiçekle eve gelmesini sağladığı için kızıma minnettarım. Ben bu durumu sevdim.

Mutlu olmak için pahalı hediyelere gerek yok çiçekle daha çok mutlu olurum. Kalabalık eğlence yerlerinde yemek yemektense evimde ailemle daha çok karmın doyar. Biliyorum ki ben böyle küçük mutlulukların insanıyım.  Mutlu olmak isteyen her yerde ve her koşulda mutludur.

Çam ağacımız yoktu bizim altına da noel baba hediye getirmedi soframızda hindimiz de yoktu. Ama sakin mutlu, huzurlu bir akşam geçirdik bütün bir yıl öyle olacaksa süper.

Bu da bana hazırladığı resim. Elma hediyesi veriyormuş kız.


Dün herkes bir şeyler istedi para, huzur, sağlık, mutluluk vesaire şekli nasıl olursa olsun hepsi duaydı allah hepimizin dualarını kabul etsin.

1 yorum:

  1. Hep böyle huzurlu, mutlu ve birarada olursunuz inşallah. Söylediklerin çok doğru hindiler, çam ağaçları, bitmeyecekmiş gibi yaşanan eğlenceler olmasa da olur yeterki bir yıl hep böyle sakin ve sevdiklerimizle geçsin.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...