1 Şubat 2012 Çarşamba

örgü bebek battaniyesi


Bu soğuk kış günlerinde evde ne yapılır?
cavabını vereyim cam kenarında bir yer bulunur sıcak bir çay ya da kahve alınır sonra örmeye başlanır, artık ocaktaki yemek mi yanacak, çocuğun canı mı sıkılacak onlara nasıl çare bulursunuz o da size kalmış...Örgü örmeyenler çok şey kaybediyor diyebilirim, boş kalmayı sevmediğimden elimde mutlaka kafamı dağıtacak bir şeyler olsun isterim.

Bu battaniyeyi nasıl yaptığıma gelince 6 yumak kadife kalın ipten 10 numara örgü şişi ile yaptım.6 sıra ters 6 sıra düz örüp diğer sırada ters ördüklerimin üstüne düz ördüm, düz ördüklerimin üzerinde 6 sıra da ters örünce bu güzel battaniye çıktı işte. Hediye verilmek üzere paketledim...
Aslında rengi şeker pembe ama akşam çektiğimden rengi bozuk çıkmış. Siz onu pembe düşünün kolay gelsin...

3 yorum:

  1. krem rengi de çok tarz olabilirmiş, öyle de görünüyor zaten. ben de 8 numara şiş ile başladım ama sanırım biraz daha gevşek örmem gerekecek.. bu normal büyük battaniye mi 10 yumaktan çıktı? ben bebek battaniyesi öreceğim inşaallah 2 yumak yeter:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İpinin kalınlığına göre şişini ayarlarsın. Bu bebek battaniyesi ama iplerim çok ama çok kalın kadife ip olduğundan ve yumaklar küçüktü bu yüzden 6 yumaktan çıktı.

      Sil
  2. Bebek battaniyesi için kaç ilmekten başlayalım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...