31 Temmuz 2013 Çarşamba

YENİDOĞAN TETANOZU



Pirima yeni doğan tetanozuna dikkat çekmek için bir kampanya düzenliyor. Hep reklamlarda duyuyordum ama kampanya nasıldır pek bir bilgim yoktu işin aslı her alınan prima paketinden unisef'e aşı bağışlanıyormuş. Bizim ülkemizde aile hekimleri gebeleri takip ediyor bu konuda çok duyarlı ama unisef 33 ülkede yardımlarını sürdürecek.
Şimdi kampanyayı genişletip ebeveynlerin bebekleriyle çektirdikleri ve Facebook sayfasında da paylaştıkları her fotoğraf için de Prima, UNICEF’e bir aşı bedeli bağışlayacakmış.
Her anne uygulamaya 1 fotoğraf yükleyerek katılabilecek ve o fotoğrafla değerlendirmeye alınacak.
Her fotoğraf uygulama aracılığıyla birleşip dev bir mozaik oluşturacak.
Ayrıca seçilecek 100’ü aşkın fotoğrafın sahibi olan anne ve babalara; ünlü tasarımcı Özlem Süer ile Berna Laçin, Ceyda Düvenci ve Defne Samyeli’nin birlikte tasarladığı özel bebek çantalarından birer adet armağan edilecek. Bana geldi içi çok fonksiyonel. Haydi siz de katılın!
Bu arada tetanoz sadece yeni doğan bebeklerde değil gebeler, çocuklar, 50 yaş üzerindekiler ve özellikle bahçe işi ile uğraşanlar aşılanmaya dikkat etmelilermiş.

1 yorum:

  1. Merhabalar;
    Blogunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    320. takipçin benim.. :)
    Bana da gelirsen sevinirim :)
    ¦ Sevgiler ¦
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...