2 Nisan 2014 Çarşamba

LOHUSA DÖNEMİNDE YÜKSEK ATEŞ

 Kızım doğalı 17 gün geçmişti bende şiddetli baş ağrısıyla birlikte aşırı halsizlik ve sonrasında 39 u bulan ateş oldu. Ateş düşürücü ilaç aldım ateşimi düşürdü fakat aşırı terleme ve titreme yaptı. İlacın etkisi 4-5 saat sürdü sonrasında tekrar yükseldi o gece bebeğim de çok huysuzdu hiç uymadı neredeyse. Süt ateşi olduğunu düşünerek sıcak suyun altında sütümü masajla boşalttım.  Biraz rahatlamıştım ki ertesi gün ateşim tekrarladı doktora gittiğimde hemşireler çok telaşlandılar acil doktorun yanına götürdüler meğerse lohusalıkta ateş çok tehlikeliymiş.
Doktor ayrıntılı muayene ettikten sonra çok önemli bir sıkıntı göremedi ama iç dikişlerimin açılmasından şüphelendi bebeğe çok zararı olmayan bir antibiyotik verdi. Antibiyotik kullandıktan sonra kendime geldim.
Normal doğumdan sonra dikişlerin bakımı, üzerine oturmamak ve çok ayakta durmamak gerekiyormuş.
Ben kendimi iyi hissettiğimden hiç yatıp dinlenmedim, evde annem her işimi yaptığı halde ben kendime eziyet etmişim. Yeni doğum yapan annelere tavsiyem her fırsatta yatın dinlenin.

4 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun tabi ki de yapmalısın canım Allah bize izin vermiş biz neden kendimizi yoralım hem yorgun süt hiç yaramaz bebişe :)

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun.
    İnsan o dönemde iyiym sanıyor kendine yükleniyor ama ne de olsa zor işler.
    Dinlen bol bol sen de

    YanıtlaSil
  3. Takipçilerinizdenim banada beklerim sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. çok geçmiş olsun

    Blogunuzu çok beğendim sizi takibe aldım :)
    Bende bloguma beklerim
    Sevgiler,
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...