12 Haziran 2015 Cuma

YAZ OKULU TAVSİYE



Bugün kızım karnesini aldı. Onun başarısında küçük de olsa benim de payım var sanıyorum. Çocuğun disiplin kazanması ve ilerideki başarısı ilkokul sıralarında başlar.
Artık üç aylık yaz tatili başladı.
Yazın tüm gün evde bir çocuk zor. Malum yaşı gereği bir aktivite eğlence gibi şeyler istiyor. Biraz araştırma yaptım.  Biz kadıköy de oturduğumuz için yakın yerlerde yaz okulu bakıyordum.  O da ne özel kurslar tüm gün 1000 tl den başlıyor. Tüm güne gerek yok haftada iki üç güne razıyım.  Belediyelerin çok güzel imkanları var hem de ücretsiz.
Kadıköy Belediyesi 22 hazirana kadar kayıt alıyor.
Ataşehir de de belediyenin çocuklar için bir çok ücretsiz yaz spor kursları var.  Haftada iki gün birer saat.
Benim minik kızım olduğundan onun uyku saatleri filan ayarlayamayabilirim diye bize çok yakın mesafede bfit var. Bütçemizi çok sarsmayacağı için oranın çocuk Jimlastik kursuna vermeyi düşünüyorum. Benim çocukken hiç bir yazım boş geçmemiştir. İlerletemeyip sporcu olamasam da bana çok şey kattığına eminim.


Sizin ilçenizde veya şehrinizde de vardır,  mutlaka araştırılmalısınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...