4 Nisan 2013 Perşembe

GÜNÜN KIZI


Zeynep'in doğum gününü okulda kutladık. Anneannemiz doğum gününde geleceğine söz vermişti sözünü tuttu bizi çok mutlu etti.
Kızım arkadaşlarını çok seviyor ben de çok sevdim. Hepsi nasıl pırıl pırıllar, heyecanlılar. Çok oynadık çok eğlendik.
Mumları üflerken öğretmeni bir dilek tutmasını istedi bayağı düşündükten sonra söndürdü.
Önce müzikle dans ettiler sonra pastalarını yediler. Pastadan sonra da balonlarla oynadılar zıpladılar.
Aslında palyaço getirecektim ama son anda aklıma gelince ayarlayamadım saati uymadı. Daha çok var nasılsa diye diye zaman çabucak geldi ve ben hayal ettiğim hiç bir şeyi yapamadım. Davetiye bile hazırlayacak vakit bulamadım artık gerisini siz düşünün. Ama kızlar için minik hediyeler hazırlıyorum bakalım ne zaman biter.
Bütün arkadaşlarımıza güzel hediyeleri için teşşekkür ediyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...