30 Ocak 2012 Pazartesi

hastalıklar...


Kiminle konuştuysam hasta.
Son 3 günümüz hastlıklarla geçti hala da geçiyor. Zeynep'in hasta olmasına alışmıştım ama kendim hiç hasta olmayacakmış gibi hissediyordum ama öyle bir hasta oldum ki tarifsiz hastaydım hemde çook ateşim vardı ilginçtir boğazım ağrımadığı halde sesim çıkmıyordu kafamı kaldıracak hatta nefes alacak gücüm kalmamamıştı. Salgın olduğunu düşünüyorum. Bugün biraz daha iyiyim ama zeynep hastalandı bugün...  Zeynep'in hastalık hikayesi çok farklı hayır benden bulaşmadı. Yatağının kenarına suluğu ile su koyarım gece susayınca alıp içiyor. Fakat ben hasta olduğum için dün suluğunu kendisi doldurdu, kapağını da tam kapatamamış. Benim koyduğum gibi yatağının kenarına koymuş. Uyuduktan 1 saat sonra üşüyorum diye uyandı biz tabi hemen telaşlandık ateşi çıktı diye bir taraftan ateşini ölçerken bir taraftan ateş düşürücü içirdik baktık ateşi yok yatağına bir baktım suluğundaki bütün su yatağını ıslatmış malesef ondan üşümüş. Babamız çocuk bakımına yabancı olduğu için malesef benim hasta olmam işleri karıştırdı. İyileşmem için de elinden geleni yapmaya çalışıyor ama kendi iyiliği için mi acaba diye düşünüyorum!!!!
Kimseler hasta olmasın ama en çok da evde küçük çocuğu olan anneler hasta olmasın :)

3 yorum:

  1. haklısın anneler hasta oluca evde dengeler bozuluyor. Çok geçmiş olsun :( inşallah en kısa zamanda atlatırsıniz Zeynepçiği çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim yasemin bugün biraz öksürükle burun tıkanıklığı kaldı onları da atlatırsam iyi olacak.

    YanıtlaSil
  3. çok geçmiş olsun, benim kızım Zeynep Zahide de geçen hafta 3 gün ateşlendi.sanırım salgın var. doktoru boğaz enfeksiyonu dedi.hamdolsun şimdi iyi..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...