31 Mart 2012 Cumartesi

MAVİ KAPAKLAR BİRİKTİRELİM

Tane tane kapak toplayalım, adım adım engelleri aşalım projesine katkıda bulunalım. Sadece yapmanız gereken kapakları çöpe atmak yerine bir yerde biriktirmek. Sadece mavi kapaklar değil her renk plastik kapaklar hatta diş macunu, deterjan kapağını bile biriktirin. Bir çok okul; öğrencilerinden destek alarak 250 kğ olunca birer tekerlekli sandalye almış durumda. Son katılım tarihi 2012 sonu olup sürekliliği desteklere bağlıdır.



Bir taksi durağının, önündeki ağaca şişe asıp içine kapakları biriktirdiğini görünce çok etkilenmiştim.
Biz muhtarlığımıza götüreceğiz sizin etrafınızda toplayan okul veya muhtarlık yoksa ptt kargoyu eve bile çağırabilirsiniz çok fazla birikmişse ücretsiz çok değilse 5tl karşılığında kapakları gerekli yere teslim ediyorlar. Kim bilir kimlere umut olacağız...

4 yorum:

  1. Ben de biriktiriyorum :))) Çok güzel bir çaba. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. bizde topluyoruz işyerinde
    evde biriktirip büyük 5 litrelik şişelerin içine atıyoruz
    kapakları 5 litreliklerin kapaklarınıda kıvırıp içine atıyoruz
    şişeler dolusu kapak oluyor
    sonra işyerimiz ulaştırılması gereken yere yolluyor
    bir kapak kadar faydamızda olsa çok mutlu oluyoruz): sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Bende topluyorum bu kapaklardan, iki yıldır evımızın yakınındakı bır okula verıyorum.Mutfak kapısının arkasında süslü bir torban var, eve gelen herkes yerını öğrendı kapak getiren gidip içine atıyor.Sokaklarda kirlilik yaratacagına güzel bir işe hizmet edıyor bu güzel kapaklar.sevgıler...

    YanıtlaSil
  4. hay allah razı olsun ya kaç tane siteye girdim deterjan kapağı da olur mu acaba diye araştırmak için....bir tek burdan bilgi alabildim deterjan kapağı da olur diye.....artık bende biriktiriyorum....

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...