9 Mart 2012 Cuma

TAKI TOPARLAYICI FİKİR

Kızımın cicilerinin düzenli olması için ona böyle bir şey yaptım. Kendime yapamazdım çünkü takılarımı kendim yaptığım için çiviler yetmez benimkilere. Çok sevdiğimiz bir ablamız hediye etmişti duvar süsü olarak ama ben duvara çok bir şey asıp göz yorma taraftarı olmadığım için atıl şekilde duruyordu. Bu şekilde değerlendirmiş oldum.

 Kızım yaparken görmedi sonra odasına yerleştirince çağırdım çok mutlu oldu şimdi takılarının yerini değiştirmekle meşgul.
Demiştim ya benim için kendi yaptığım eşyaları kullanmak ayrı bir zevktir diye. İşte süslediğim ahşap kutular ve süslü çerçevem.

2 yorum:

  1. bizde de bunun bir versiyonu var:) bizdeki kumas ve iğne ile tutturuluyor.. cidden pratik birşey..

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel,bende kızım için yapabilirim.:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...