16 Haziran 2013 Pazar

BABALIĞIN HAKKINI VEREN BABALARIN GÜNÜ


Baba eşine saygılı davranırsa çocuk da annesine o derece saygılı olur.
Babasının annesine verdiği değeri çocuk da örnek alır, uygular. İyi ve saygılı bir evlat isteyen babalara çok iş düşüyor.
Başta kendi babam olmak üzere kızımın babasının ve tüm babaların babalar günü kutlu olsun.
Benim babam başka şehirde sadece telefonla kutlayabildim. Yakında yanına gitme haberimiz hediye oldu ona.
Geçen sene zeynep'le babasına  burada anlattığım kendimiz evde hediye hazırlamıştık bu sene de alışveriş merkezlerinin indirimlerinden yararlanarak hediye seçtik.
Baba ve kızının resimlerinden oluşan bir albüm yaptım. Onların her ay arkalarından resimlerini çekiyorum. Ömrüm vefa ettikçe birlikte olduğumuz süresince çekmeye devam edeceğim. Büyüyünce güzel bir anı olsun. Çektiğim o resimlerle kızımın adım adım büyümesini izliyorum. Bu sabah sabah slayt olarak hazırladığım resimleri izledik.
Ben anne olmaktan ne kadar mutluluk duyuyorsam eşim de baba olmaktan o derece mutluluk duyuyor.
Aslında bizim babamız bu tür günlere pek önem vermiyor ama hediyeleşmek güzeldir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...