11 Şubat 2012 Cumartesi

kitapsız çocuk kalmasın














Söz konusu çocuklar olunca hiç dayanamaz,  bloğunu da özenerek ince ince dokuyarak hazırlayan  fotografik hatıralar bizi bilgilendiren bir post yayınlamış ben paylaşıyorum lütfen siz de sessiz kalmayın sizin çocuğunuzun sıkıldığı kitaplardan onların okumasına izin verin.
*

Bu gün aldığım maillerden biri beni kendi çocukluk yıllarıma götürdü…
Babamın müdürlük yaptığı ilköğretimde bu şekilde projeler, kampanyalar olduğunda bende inanılmaz bir heyecan olurdu. O rutin okul günleri birden renklenir, hepimizin yüzünde farklı bir tebessüm oluşurdu. O heyecanı dün gibi hatırlıyorum… Bu nedenle fotoğraftaki o güzel yürekli öğrenci bana öyle çok tanıdık ki…
Fotoğraftaki öğrenci ben de olabilirdim, benim çocuğum da olabilirdi.
Ben kişisel olarak yapmam gerekenlerin, görüşeceklerimin listesini çıkardım bile.

Eğer sende bu yazıyı okuyursan durma sende bir adım at…
Hatay’ın Reyhanlı ilçesindeki Karasüleymanlı Uzunköy İlköğretim Okuluna kütüphane kurmak için kitap toplama kampanyası başlattık. Köy okulu olduğumuzdan dolayı imkanlar maalesef çok kısıtlı. Öğrencilerin de kitap almaya ayırabilecekleri maddi güçleri olmadığından dolayı kütüphanemiz için tek seçeneğimiz sizlerden gelecek yardımlardır. Yardımlarınızı esirgemeyeceğinizi düşünüyoruz.
Kütüphane projemize destek olmak için ne mi yapabilirsiniz?
- Hikaye, roman, dergi, ansiklopedi türü kitapları okulumuza kargo olarak yollayabilirsiniz.
- Projemizi arkadaşlarınıza, akrabalarınıza vs duyurarak daha geniş kitlelere ulaşmamızı sağlayabilirsiniz.
- Facebook, twitter, friendfeed ve bloglarınızda projemizi duyurarak ve sayfaya dair linki sosyal mecra hesaplarınızda paylaşarak destek olabilirsiniz.
Okul Bilgileri: HATAY’ın Reyhanlı ilçesine bağlı Karasüleymanlı Uzunköy İlköğretim Okulu
Kargo Adresimiz: Karasüleymanlı Uzunköy İlköğretim Okulu, Reyhanlı/HATAY
İletişim: mahmutadin@hotmail.com
Kitapsız Kütüphanemizi Kitaplandıralım
http://www.facebook.com/kutuphane.olusturuyoruz
Önemli Not: Okulumuz köy okulu olduğundan dolayı bazı kargo firmaları tarafından sorun/gecikme olabilir. Bu yüzden kitapları kargoya verdikten sonra; kargo firmasını ve kargo bilgilerini mahmutadin@hotmail.com e-posta adresine yollarsanız daha iyi olur. Böylece kargonun takibini daha iyi yapabiliriz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...