29 Ağustos 2012 Çarşamba

SEK SEK Mİ DEDİN?


Bizim çocukluğumuz sek sek oyunuyla ip atlamalarla geçti ama kızım bunları ne yazık ki bilmiyormuş.
Ben farkında değildim bugün İkea da oyun alanın önünde sek sek çizgileri vardı arkadaşı atlarken zeynep tuhaf tuhaf baktı sonra atlamaya, onu taklit etmeye çalıştı ve ben fark ettim ki parklar dışında sokakta hiç oynamayan kızım sek sek oyunu nedir bilmiyor nereden bilsin ki?

Geçen yaz parkta bisikletli bir çocuk gelip süs havuzuna itti kızımı boğulmasından korkmuştum.
Bir kaç gün sonra da kaydırağa bir grup çocuk koşturarak çıkıp iniyordu bizimki köşede bekliyor onlar geçsin diye tabi birden üstüne geliyorlar zannederek ayağı boşluğa gelip düştüğünde kolunu kırmıştı. Zaten ortamlara zor adapte olan çocuğum bu travmaları da yaşayınca bu yaptıklarına anlam verebiliyorum.

Oyun alanlarına girmemiz maceralı oluyor, oyun alanlarında başka çocuklar var diye girmek istemiyor. İçeri girmek istemez yarım saat dil döktükten sonra nazlana nazlana girmeyi kabul etti o da yanında çok sevdiği arkadaşı olduğu için.
Tamamen çocuklu aileleri düşünen bir mekan ikea'yı özellikle hafta içi tavsiye ederim.


1 yorum:

  1. Gerçekten ne güzeldi o zamanlar,kapıcısı zengini birarada sokakta saklambaç ,sek sek ,yakartop falan oynardık.Çocukluğumuzu doyasıya yaşardık akşam anneler camdan çağırana kadar :)) şimdi modern dünya nasıl birşeyse artık oyunlar da farklı çocuklar da ...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...